کیاسیستم - نحوه پشتیبانی

نحوه پشتیبانی

مـا همواره میکوشیم تا نحوه پشتیبانیبه شکلی باشد که مشتریان ما با خیالی آسوده و اطمینان,کار خود را با نرم افزار های کــیا سـیستمانجام دهند و در صورت نیاز به پشتیبانی در کوتاهترین زمان پاسخ دریافت کنند

اعتقاد مـا بر این است که کیفیت ,همراه با پشتیبانی قوی ما را به قله موفقیت می رساند

صفحه نحوه پشتیبانی

کیا سیستم حضوری در محل شرکت
کیا سیستم کارشناس در محل مشتری
کیا سیستم ارتباط از راه دور و به صورت آنلاین
کیا سیستم پشتیبانی به صورت تلفنی
کیا سیستم پرسش و پاسخ اینترنتی(FaQ)
کیا سیستم پاسخگویی آنلاین

موارد پشتیبانی

کیا سیستم نصب اولیه سـیستم
کیا سیستم آموزش نرم افزار
کیا سیستم سفارشی سازی نرم افزار
کیا سیستم برطرف کردن مشکلات احتمالی
کیا سیستم آپدیت کردن نرم افزار
کیا سیستم سفارشی سازی نرم افزار
کیا سیستم برطرف کردن مشکلات احتمالی
کیا سیستم آپدیت کردن نرم افزار

واحد استقرار

کیا سیستم

شرکت کـیا سیستم با هدف پاسخگویی صحیح به نیاز های مشتریان خود و پیاده سازی سریع نرم افزارها اقدام به واحد استقرار نموده است.

فعالیت های اصلی آن شناخت نیاز های مشتری و بررسی گزارشات مورد نیاز مدیرانمی باشد

فعالیت های واحد استقرار

کیا سیستم انتقال اطلاعات از سایر نرم افزارهای حسابداری به کیاسیستم
کیا سیستم تبدیل کدینگ حسابها از فایل اکسل و.. به کیا سیستم
کیا سیستم تعیین نحوه استفاده از سطوح حسابداری و کلیه اطلاعات پایه جهت شروع به کار نرم افزار
کیا سیستم طراحی انواع گزارشات خاص
کیا سیستم ارتباط سایر سیستم ها به صورت وب سرویس و..
;