نحوه پشتیبانی نرم افزار های کیاسیستم
پشتیبانی نرم افزار های کیاسیستم به دو شکل صورت میگیرد
پشتیبانی به صورت آنلاین و تلفنی
از طریق سایت
شما مشتریان عزیز میتوانید سوالات و مشکلات خود را از پنل کاربری، توسط ارسال تیکت، با تیم پشتیبانی ما در میان بگذارید تا در اسرع وقت بررسی شود
از طریق شبکه های اجتماعی
تیم پشتیبانی کیاسیستم در صفحات اجتماعی آماده پاسخ گویی به شما مشتریان عزیز هستند
از طریق تماس تلفنی
اگر به اینترنت دسترسی ندارید، مشکلی نیست. شما میتوانید با شرکت کیاسیستم تماس گرفته، به اپراتور ما متصل شوید و سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید
پشتیبانی به صورت حضوری
حضور مشتری در شرکت
در صورت تمایل میتوانید برای رفع مشکلات خود به صورت حضوری به محل شرکت کیاسیستم مراجعه کنید تا متخصصین ما مشکلات شما را برطرف کنند
حضور تیم کیاسیستم در محل مشتری
کادر مجرب کیاسیستم آماده رفع مشکلات شما مشتریان محترم در محل کاری شما هستند. میتوانید درخواست پشتیبانی در محل را از طریق وبسایت ( پنل مدیریتی-بخش پشتیبانی ) یا از طریق تماس تلفنی با شرکت، ارسال کنید تا کارشناس مربوطه در کوتاه ترین زمان ممکن در محل شما حاظر شود
چگونه مدت زمان پشتبیانی خود را تمدید کنیم؟
به دو روش اینترنتی و تلفنی میتوان تمدید پشتیبانی انجام داد.
روش اینترنتی
مشتری عزیز، شما میتوانید با ورود به بخش پشتیبانی در پنل مدیریتی خود واقع در سایت کیاسیستم، مدت زمان باقی مانده از پشتیبانی خود را مشاهده کنید. برای تمدید پشتیبانی، از بخش تمدید پشتیبانی و پس از اقدام به تکمیل اطلاعات و پرداخت هزینه مربوطه، مدت زمان پشتیبانی خود را افزایش داده و در پنل مدیریتی خود تاییدیه را مشاهده کنید. به همین راحتی ...
روش تلفنی
یکی از روش های دیگر برای تمدید پشیبانی، تماس تلفنی با شرکت کیاسیستم است. بدین منظور، پس از تماس با اپراتور و انجام اقدامات مربوطه، پشتیبانی شما توسط اپراتور تمدید می شود. برای تاییدبه تمدید پشتیبانی میتوانید به پنل مدیریتی خود در وب سایت مراجعه کنید
پشتیبانی اضطراری
شرکت کیاسیستم این امکان را فراهم آورده تا در صورتی که پشتیبانی شما به پایان رسیده باشد و مشکلی برای شما بوحود آمده باشد، به مدت محدود بتوانید از پشتیبانی استفاده نمایید